Zobacz inne miasta

Centrum Pomocy

Jak działa darmowa rezygnacja do 24 godzin?

Jeżeli w informacjach o wycieczce znajduje się zapis o darmowej rezygnacji do 24 godzin to:

  • Możesz dokonać darmowej anulacji do 24 godzin przed terminem startu wycieczki wskazanym na zakupionym Voucherze.
  • Możesz dokonać zmian na rezerwacji do 24 godzin przed terminem wycieczki. Możesz przykładowo zmniejszyć liczbę osób (otrzymasz zwrot kosztów za te osoby).
  • Aby dokonać modyfikacji lub anulacji wyślij wiadomość zatytułowaną numerem rezerwacji z informacją o anulacji/zmianie liczby uczestników na adres pomoc@warszawa-bilety.pl
  • Zmiany dokonane poniżej 24 godzin od terminu wycieczki, nie zostaną uwzględnione.
  • Anulacja wycieczki poniżej 24 godzin od terminu zwiedzania, nie podlega zwrotowi.
Jak działają elastyczne warunki rezygnacji?

Jeśli w informacji o wycieczce wycieczki znajduje się zapis o elastycznych warunkach rezygnacji to:

  • Możesz dokonać darmowej anulacji do 5 dni przed terminem wycieczki wskazanym na zakupionym Voucherze.
  • Anulacja do 3 dni przed terminem wycieczki wskazanym na zakupionym Voucherze, będzie skutkować opłatą 50% wartości zamówienia.
  • Możesz dokonać zmiany na rezerwacji do 5 dni przed terminem wycieczki.
  • Możesz dokonać zmiany na rezerwacji pokrywając 50% wartości zamówienia do 3 dni przed terminem wycieczki.
  • Aby dokonać modyfikacji lub anulacji wyślij wiadomość z informacją na adres pomoc@warszawa-bilety.pl
  • Zmiany dokonane poniżej 3 dni od terminu wycieczki, nie zostaną uwzględnione.
  • Anulacja wycieczki poniżej 3 dni od terminu zwiedzania, nie podlega zwrotowi.
Złożyłem zamówienie i nie otrzymałem biletu. Co robić?

Jeśli twoja płatność została pomyślnie dokonana, sprawdź e-mail, podany w trakcie zakupu. Zamówienie powinieneś otrzymać zaraz po opłaceniu rezerwacji. Zalecamy również sprawdzenie skrzynki SPAM.

Na twój adres mailowy, po rezerwacji, zostaną wysłane Vouchery. Upoważniają one do udziału w wycieczce. Jeżeli wybrałeś wycieczkę, która zawiera w planie wejście do danego Muzeum/obiektu to bilety zawsze będzie miał dla Ciebie Przewodnik. Nie dostaniesz biletów wejściowych bezpośrednio na maila.

Jeśli nadal nie otrzymałeś vouchera, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta: pomoc@warszawa-bilety.pl

Gdzie znajdę numer rezerwacji?

Po złożeniu i opłaceniu rezerwacji otrzymasz od nas dwa maile.

Pierwszy zatytułowany “Rezerwacja…”, w jego treści znajdziesz Numer potwierdzenia rezerwacji. To właśnie on jest numerem rezerwacji,

Gdzie znajdę informacje o miejscu zbiórki?

Po złożeniu zamówienia, na twój adres email przyjdzie mail zatytułowany “Rezerwacja…”. W treści maila znajdziesz informacje o miejscu spotkania.

Miejsce spotkania zawsze będzie znajdowało się w bezpośredniej odległości od miejsca które chcesz zwiedzać.

Jeżeli interesują Cię wycieczki piesze, to miejsce spotkania znajduje się w bezpośredniej odległości od pierwszego punktu w programie zwiedzania.

Gdzie znajdę informacje o godzinie rozpoczęcia wycieczki?

Informacje o godzinie rozpoczęcia wycieczki znajdziesz na swoim Voucherze oraz w pierwszym wysłanym przez nas mailu.

Uprzejmie informujemy, że godzina rozpoczęcia wycieczki może ulec lekkiej zmianie, ze względu na czynniki zewnętrzne. O zmianie zostaniesz poinformowany najpóźniej dzień przed wycieczką.

Na miejscu zbiórki należy pojawić się przynajmniej 10 minut przed czasem rozpoczęcia wycieczki.

Gdzie znajdę informacje o dacie wycieczki?

Informacje o dacie rozpoczęcia wycieczki znajdziesz na swoim Voucherze oraz w pierwszym wysłanym przez nas mailu.

Uprzejmie informujemy, że godzina rozpoczęcia wycieczki może ulec lekkiej zmianie, ze względu na czynniki zewnętrzne. O zmianie zostaniesz poinformowany najpóźniej dzień przed wycieczką.

Gdzie znajdę fakture za zamówienie?

Faktura za zamówienie jest wysyłana automatycznie na maila, z którego złożyłeś zamówienie.

Zostanie wysłana w przeciągu dwóch godzin od złożenia zamówienia.

Czy mogę zmienić uczestników wycieczki?

Nasze Vouchery nie są imienne, w związku z tym na miejscu zbiórki oczekujemy tylko konkretnej ilości osób, nie ma znaczenia kim są uczestnicy wycieczki.

Prosimy jednak pamiętać, że osoby nieletnie na wycieczce muszą znajdować się wraz z dorosłym opiekunem.

 

Czy osoba rezerwująca wycieczkę musi w niej uczestniczyć?

Nasze Vouchery nie są imienne, jednak możemy zapytać o imię i nazwisko osoby rezerwującej bilet. Nie musi ona brać w niej udziału, warto jednak aby pozostali uczestnicy je znali.

Ważna dla nas jest ilość osób, zgodna z ilością zakupionych miejsc.

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?
pomoc@warszawa-bilety.pl+48 22 599 4590
Biuro obsługi klienta jest czynne codziennie w godzinach 9:30 - 14:30.
W przypadku spraw pilnych napisz do nas e-mail a nasi dyspozytorzy skontaktują się z tobą.
Elastyczne warunki rezygnacji
Darmowa anulacja do 5 dni
Jak to działa?
Możesz dokonać darmowej anulacji do 5 dni przed terminem wycieczki wskazanym na zakupionym Voucherze.
Anulacja do 3 dni przed terminem wycieczki wskazanym na zakupionym Voucherze, będzie skutkować opłatą 50% wartości zamówienia.  
Możesz dokonać zmiany na rezerwacji do 5 dni przed terminem wycieczki.
Możesz dokonać zmiany na rezerwacji pokrywając 50% wartości zamówienia do 3 dni przed terminem wycieczki.
Aby dokonać modyfikacji lub anulacji wyślij wiadomość z informacją na adres pomoc@warszawa-bilety.pl
Zmiany dokonane poniżej 3 dni od terminu wycieczki, nie zostaną uwzględnione.
Anulacja wycieczki poniżej 3 dni od terminu zwiedzania, nie podlega zwrotowi.
Polityka Anulacji
Darmowa anulacja do 24h
Jak to działa?
Możesz dokonać darmowej anulacji do 24 godzin przed terminem wycieczki wskazanym na zakupionym Voucherze.
Możesz dokonać zmiany na rezerwacji do 24 godzin przed terminem wycieczki.
Aby dokonać modyfikacji lub anulacji wyślij wiadomość z informacją na adres pomoc@warszawa-bilety.pl
Zmiany dokonane poniżej 24 godzin od terminu wycieczki, nie zostaną uwzględnione.
Anulacja wycieczki poniżej 24 godzin od terminu zwiedzania, nie podlega zwrotowi.